Tuesday, March 29, 2011

dup dap dup dap

taraa....cak!! long time no see huh?..ahahaha..aku malas nak tulis and tak da idea nak tulis apa tu pasai yang lama tak up date blog tu....sori u olls..(ceh cakap macam ramai je yang yang bace blog aku ni..walhal...huuuu) ok2...cetengok tajuk entry ni....dah tgk???sambung baca balik.. ahaa..ni bukan pasal debar2 nak amek result ke pe ke...jika anda berfikir begitu anda SALAH!! sila cuba lagi...ahahaha..
aku tulis entry ni sebab aku nak citer betapa berdebar2 and excitednye aku nak tunggu besok menjelang...haha.. u know why? sebab sok aku nak gi keluar jalan2 dengan pakwe kawan-kawan..hee..ada ina, ferra and eza...of kos la aku happy nak jumpe kawan kan...lagi2 si ferra tu bussy manjang susah nak jumpe..maklumla orang keja tak macam aku..menghuru-hara kan rumah jerk taunye...huhu..aku pun bukan senang dapat turun town hang out dengan kawan2, so, bile dah dapat permission ni aku pun jadi la excited...(mcam tak pernah turun town je excited nye..haha)
ohoho..harap2 esok aku dan kawan2 dapat bergembira...
wish me gud kuck and having a verry happy day tomorrow........

p/s: ok tak layout baru aku???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...