Thursday, May 27, 2010

basah oh basah

alkisah... semua nyer bermula pada hari rabu yakni 26/5/2010.. aku tak tau pe salah aku.. walhal hari tu bukan hari jadi aku.. sebelum aku sambung cter aku nak ucap happy birthday to my best friend yakni izzah pada 26/5/10.. back to the story, mase tu time fizik ckgu izzaudin yg ngajar.. dsebabkan hari tu bufday izzah so dia pun nak siram izzah la.. pastu ina sruh aku tolong dia.. izzah lari pegi blik air.. disebabkan rsau akn kwan aku yg sorng tu aku pun pegi la jengguk dia.. time aku nak blik kelas balik..... jeng2.... tanpa dsangka aku telah basah disirami oleh ckgu izzaudin yg tersyg.....(tak brapa nak ikhlas).. aku punye la tension time tu.. dengan perasan yg tension aku tlah mengambil air untk myiram ckgu blik(balas dendam la konon..) tapi aku tlah d halang oleh aniq(si badigol soot yg tak gune lagi hampeh!) aku juga tau bahawa si aniq telah b'komplot dgn ckgu.. tanpa b'fikir panjang aku tlah kejar aniq sambil myimbah dia air kat dia.. yg aku pelik lagi heran, settik air pun tak kne kat die.. aku rase dia ada bela hantu ni...(eley pun dah mcm hantu..)walaupun aniq t'selamat pade hari tu.. tak b'mkne dia bleh selamat untk selamenye.. selagi dia tak basah aku tetap tak puas hati.. tunggu je la ko aniq...... ahahahaha(gelak kejahatan)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...