Saturday, January 29, 2011

KERJA???


memandangkan aku dah lama tak up date maka aku pun kebuntuan nak citer per...jadi memang tak da citer...owh..lupe ada citer sebenarnye..(asyik lupe je aku ni..) aku pergi la cari kerja dengan ina..cari kat duyong la, telok mas la, sampiai le kat parkson melaka mall(syhh..diam2 sdah..) dengan menaiki motor(berdue je aw..)tak sangka aku sebegitu berani..tu la tempat terjauh aku pernah pergi dgn mtor..bukan tu aku nak citer senbenarnye...pe yg aku nak citer ialah..semua tempat aku pergi dgn ina dyorg cakap sila tunggu pangilan dari kami yer...cet..hampeh...ada plak tempat yg memerlukan pekerja tapi nak sorang je plak...adusss..ksian lak kat ina..huh..pe pun cari kerje ni memang memenatkan.... give up dah nih..huh...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...