Tuesday, April 26, 2011

hari-hariku tanpa FB

assalamualaikum..halu halu...ahaha..hai u olls...ingat semalam nak update blog tapi disebabkan aku tengah asyik layan satu benda sampai blog pun aku lupa..kehkehkeh..aha..seperti yang korang sedia maklum(pe tak tau?? ni yg nak bagi tau ni..) aku, Ina dan Ika telah membuat satu perjanjian berani mati(wekk) yakni tak boleh online FB selama 3 hari bermula semlam..ahaha..jangan tanya aku pe kejadah kami melakukan ini semua..ahaha..ye2 aku tahu macam sengal2 je kan...well, macam tak biasa lak korang ni...huuu...
cadangan perjanjian tidak berpekdah ni datang dari cik Mieka..lantas dipersetujui oleh cik Amalina dan akhirnye aku terpaksa jugak join walaupun aku tak berapa nak join..nama pun terpaksa kan..tak kan dengan gembira hati lak..pe la korang...
then, disebabkan hal aku tak boleh on9 FB maka aku cari la hiburan baru...untuk menghilangkan rasa bosan aku ni ha...so ni adalah jadual aku tanpa FB:
  • 12-1 pm (tegok tv cter korea)
  • 1-9pm(aku sendiri tak sure aku buat apa..hehe)
  • 9-11 pm(tgk tv)
  • 11-3am(tgk dvd korea)
  • 3-6am(layan node games..haha)
  • 6-12pm(aku tido)
 
 
ahaha..gudbye fb..kah4
 
ye...sebaik sahaja aku offline FB aku terus jadi ahli Node games..syiok wow...pasni tak da Fb pun tak pe kut..hahaha..macam2 games aku layan..keh3..ahaha..time utk wat aktiviti tak berpekdah lak..(buli anak kucing aku..ahahaha) daa u olls...

p/s: asal hang tak kol agi..mata aku dah sakit nih...hehe(gedik!!)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...