Friday, April 29, 2011

the twenty(versi wani)

asslamualaikum
oleh disebabkan en. fatahul nizam telah meng'tag' nama aku kat entry the twenty beliau(dengan penuh ke'blur'an aku terlihat nama aku di'tag') , maka aku pun rasa terpanggil untuk menulis pasal 20 perkara dalam diri aku. so, let's cekedaud ada tak sama dengan en. fatahul, cik, amalina, cik. izzah dan juga insan2 yg di'tag' oleh en.fatahul........
  1. suka tido dalam kelas tak kisah la kelas apa pun aku mesti boleh tido punye...
  2. makan dalam kelas sebelum dan selepas waktu rehat lagi2 plak time ckgu tgh ajar..
  3. membayangkan watak hero komik adalah pakwe sendiri sebab hensem sangat..hee
  4. sangat tergila-gila kan johnny depp dan lee min ho..kalau nampak dyorg terus jatuh cinta...
  5. suka cakap sorang2 bila dalam bilik terutamnya depan cermin..berlakon kah?(cikgu aku ckp yg suka ckp sorang2 ni otak dy pandai..ehem2..)
  6. menyanyi dalam bilik air kuat2 tanpa menghiraukan org yg dgr tu berdarah ke tak telingga nye..
  7. bila time mandi mau makan sejam baru aku keluar bilik air..
  8. paling tak suka lipat baju..(aku pun tak tau knpa)
  9. suka manja2(gedik in the another word) dengan mak sendiri sampai mak aku cakap: "eh ko ni rimas aku la.."
  10. selalu terlampau emo bila tengok citer kat tv..huuu
  11. suka bunuh semut guna ubat nyamuk yg melingkar2 tu sebab bila cucuk kat semut ada bunyi 'kelitik'..nak2 semut api..perh..favourite...
  12. suka buli kucing sendiri sampai kucing aku merajuk dengan aku..huuu
  13. selalu tido atas sejadah dengan pakai telekung bila tgh down..
  14. geram bila tengok hujan lebat turun sebab bapak aku marah main hujan..
  15. tak berapa nak reti pakai high heel..tak sah klu tak jatuh time pakai...
  16. sangat suka dengan binatang cute2 macam kucing, arnab etc.
  17. akan megesek2 kaki sendiri sebelum tido....
  18. sangat anti srangga ada sayap termasuk rama2..tapi klu srangga berjalan boleh terima agi...
  19. setiap kali masuk makmal komputer time add math GTA wajib bukak..heee
  20. kuat mengigau time tido..terutama kalau tido kat tempat tak biasa...

hoho...perkara di atas adalah benar semata2 tiada kebohon
gan..sebenarnya aku sangat malu ketika menulis 20 perkara tersebut..banyak lagi sebenarnya tapi disebabkan tajuk the twenty maka 20 je la.. no.20 adalah tabiat paling buruk dan paling payah nak hilang..hampir tiap2 mlm aku menjerit2 ngigau...aku rasa kalau aku mintak tolong betul2 mesti org ingat aku ngigau gak kan..huhu...


p/s: doakan blog aku selamat...aku nak kerjakan blog aku ni...huhu....

2 comments:

Fatahul Nizam said...

eh eh..sembonia yang kat post atas
tu high heel kah? =.='

deng..suka no.5. haha.

wanimasshor said...

ahaha..sembonia tu actually jenama kasut..tak semestinye high heel..huuuu


ahaha..malu..normal la tu kan...ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...