Saturday, March 12, 2011

aku happy.. :-)

suke..suke..suke sangat2 la..kite tengah hepi ni coz lappy and broadband kite dah dapat tau awak..hehehe..(gediksss glersss meremang bulu roma aku..huu) ahaaa...selain happy sbb dah dapat bnda2 ni semua...aku juga happi coz hmpir smua short distance target aku tercapai...nak tau pe short distance target aku??(tak nak tau pun nak gtaw gak..wekk..ada aku kisah??..) okeh..here is my list:




  1. belajar bawak kereta


  2. dapatkan lesen kereta


  3. kerja


  4. kumpul wit beli broadband

short distance target ni kira macam azam aku utuk tahun ni la.. mana aku tak happy baru awal tahun semua yang aku nak, aku dah dapat..hee..lagi pun ni la first time dalam hidup yang aku punye azam tercapai...giler tak?? ahahaha...lalang memang macam tu lorh..ari ni bnda len bsok bnda len..hee..(aku kate diri sendiri k..jgn nak tacing lak..) okeh..skang aku nak cter pasal list aku tuh.. seperti yg sedia maklum aku mmg lepas spm je terus belajar kereta..so, bila dah sampai seru alam aku pun amek test jpj utuk lesen kereta utk pertama kalinye...tup2 part bukit aku GAGAL lak..hehehe..nasib bek jalan raya lulus..untuk second time aku test alhamdulillah aku LULUS..ape aku kisah kali kedua ke kesepuluh ke..janji aku lulus kannnnn....lepas dapat lesen aku cari kerja..bila dah dapat abah lak tak kasi...dy kate.......



ABAH:wani aku lebih suka ko duk umah..tak yah kerja..aku bagi elaun..setuju tak?


AKU:. . . . (diam je..tak cakap ppepun sbb tgh konsentret kat fb..)



ntah macam mana aku pun buley setuju..maka dengan duit elaun tu la aku wat beli lappy and broadband...so, hmm..kira target aku tu semua lepas la ye..walaupun aku tak kerja and duk manja2 kat rumah je..hee..ppepun aku tetap happy sebab..sebab..sebab aku dah dapat dearest lappy aku..sampai termimpi2 tau..hehehe..senyum sampai 360 darjah tau..hehe..






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...