Sunday, March 13, 2011

mak...hantu!!!....



ohohoho...ops sori2..kite kan org islam so, kene la bagi salam dulu kan...assalamualaikum bagi umat islam sejagat...hee...kalau bace tajuk entry ni pun sah2 korang tau yg aku nak citer pasal HANTU opps..(malam2 macam ni tak ley sebut nanti "dia" datang..huhu..) pe korang ingat blog aku citer pasal jiwang2 je ke??.. blog dah seram kene la citer benda seram (nanti iza cakap blog aku tak ley blah lak..huhu)cerita ni kisah benar dan telah dijamin oleh kesahihannye dan telah disahkan oleh sirim..haa..jangan tanye aku pe kene mengene sirim dengan citer aku..aku melalut je ni..haha..balik kepada topik asal...aku sendiri yang mengalami kejadian yang seram giler mau tak ley tido malm ni..dan citer ni masih HOT sebab ianya baru belaku pada waktu magrib tadi... kisahnya bermula..............



masa tu aku ondewei nak balik rumah lepas jalan2 kat tesco sambil aku paksa kak amy belanja aku toasted pocketfull..rasanye boleh tahan la...tapi cepat muak...(aish..banyak tul iklan..lepas ni buley ar jadi duta KFC..hehe..)..kita sambung balik..time tu dah magrib..ala2 pkul 7.40 kalau tak silap..aku dalam kereta dengan kak amy(kak amy yang bawak bukn aku tau!) sedang asyik layan lagu ibnor reza..tetibe..ada sebiji proton wira potong kiteorg..terkejut mak, nyah...kalau potong terus laju tak pe la..ni mak ai...lembab nak mampus..bak kata bapak aku naik basikal pun laju la..kak amy pun dah angin pe lagi..terus potong kereta tu...ntah macam mana, dah takdir agaknye aku pun toleh belakang nak tengok sape yang lembab sangat tu...bile aku tengok je kerete tu terberhenti segala sistem dalam body aku..mata aku pun dah terjojol keluar..tak dapat berpikir doe otak masa tu...terkejut yang amat..mana tak nye aku nampak sekor puntianak betina tengah kusyuk hisap darah driver ni...gua cakap sama lu gua menyesal habis sebab pandang kerta tu..tapi yang menghairan kan aku...driver yang kene tibai dengan puntianak ni tak lak menunjuk kan rasa takut..siap sengih2 lagi...aku yang tengok ni plak yang takut...aku cakap kat kak amy, kak amy kate....
kak amy: oh patut la die drive lambat....




huh...maybe drive tu tak takut sebab puntianak tu kan perempuan dy lak lelaki...puntianak la ni kan cun macam maya karin..huu...or..maybe sengih2 tu cara driver ni ekspres rasa takutnya.. apa2 pun..setelah melihat kejadian aku memang rasa nak gesek mata aku kat tar jerk...memang menyesal la aku pandang...kalau aku ingat pun boleh nek bulu roma..bayangkan la betapa dasyatnye kejadian tu..uuii...seram den.....







p/s: len kali jangan kuar time magrib kan dah jumpe hantu...padan muka aku..huhu


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...