Monday, March 21, 2011

alamak!! kantoi sudah...........

ulalala..salam sejahtera kepada pembaca aku yg beberapa kerat ni saja...aku tulis entry kali ni pun sebab minah cun kesayangan aku yang paling aku cintai yang juga aku kawini di facebook tu yakni NUR AMALINA @ gadis semalu (miss mimosa la..) yang menyuruh aku tulis blog sebab die bosan..(tapi die sendiri tak publish entry die..penat tunggu taw...huu) aku sebenarnye memang tak da idea nak tulis pe and tak da niat pun nak tulis..tapi tetibe aku dapat kesan ada orang stalk aku rupenye kat FB...ahahahaha..jadi aku disaid nak citer pasal tu..
bulan ni saja dah 2 orang kantoi stalk aku..haha..korang memang kelakar wat aku ketawa sampai pecah perut saja... yang lawaknya adala sebab lepas dyorang stalk aku dyorang tinggalkan "tapak kaki" ...tidak kah mereka ketahui bahawasenye aku stalker yang handal lagi berjaya?? aku pun follow la "foot step" tu(ala2 mcm citer katon time nak menyiasat..huu).. taraa!! cak!! kan aku dah jumpe korang..ish.. len kali nak stalk jgn tinggalkan kesan kan dah kantoi..aku ni stalker handalan ada ati nak stalk aku..ish2..
yang sorang aku jumpe time birthday aku..aku bukan nak cakap pe..memang.....huh tak dapat diucapkan dengan kate2..hey, yunk aku tak minat la dengan die sebab die tu..well u know him..so, don't worry k.. yang sorang agi ni baru hari ni kantoi dengan aku..yang ni aku tak berapa sure sebab dy stalk aku..maybe sebab die dah baca blog aku kah??? btw best tak blog aku?? ehehehe...aku tau mulut ko mesti cakap tak tapi hati kau kate ye kan..don shy2 cat..hee..honestly aku rase kau maybe stalk aku untuk orang len kan....tak pe...stalk la..aku tak kisah...tapi jangan sampai kantoi lagi ok...
ahahahahahhahhahahahaha.............



ni pun kire stalker gak..stalker terlampau..jgn tiru aksi ini..


p/s: bloger kalau tak nak kene stalk jangan letak url kat FB or ppe je la..
stalker stalk bek2 ok jangan kasi kantoi..bikin malu bah....ahahahha
oh lupe doakan aku k..sok nak amek result..huuu..cuak...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...