Wednesday, March 30, 2011

the most happy day (versi tarikh pertama)

aloha...okay tajuk entry ni hampir sama dengan tajuk entry yg sebelum ni kan....don't worry jangan tukar siaran aku bukan salah posting pun..huu...aku wat dengan sengaja sebab tarikh kejadian nya sama cume situasi dan perasaan yg berbeza............

tapi aku ta wat macam gambar ni taw...huhu..

hm...tarikh pertama dalam bahasa omputihnye first date la...tu pun tak paham ke..adoiai...macam nak amik TESL ni..huhu.. ok2..kembali ke kepangkal jalan...as u know today is my special day...hari yg wat aku tersenyum sensorang macam orang tak betul..hahaha... well...first date aku sgt best..bagi aku la...aku kan tak pernah dating..uhksss...well aku nak citer satu persatu pe yg jadi...kalau tak suka sila la ke blog lain maybe iye akan membuat korang rasa euw2...(amaran awal..haha).. korang kene paham aku dah tukar konsep..hahaha...
dating yg tak da hala tuju langsung..haha..geli ati aku bila pikir2 balik...asyik ulang alik dari mahkota ke dataran je kejenye...sampai lenguh kaki..tapi sebab berjalan dengan tersayang tak da la terasa sangat...(tak terasa langsung benornye..hihi)
mula2 janji nak jumpe kat padang..pastu boleh pulak pura2 tak nampak aku..aish..huu..pastu kami pun berjalan2 dy ajak aku beli aiskrim kat MCD mahkota...kami makan mcflurry dy yg belanja..perisa oreo ok..berebut nak byr gak jap kt kaunter..then, aku teman dy survey kasut kat al-ikhsan...first time masuk al-ikhsan ooo...lepas membuat tinjauan kami pun pergi ke dataran balik..nak cari tempat duduk kononnye....makan aiskrim...hala tuju time tu adalah kolam..kolam ikan bukan kolam mandi ok?... pastu terserempak dgn ina menunggu pangeran dy...sementara tu aku pun snap2 gmbr dgn dy...lepas pangeran ina sampai kami berempat jlan sama2...(tak rancang pun nak jadi mcam tu benornye..) pastu kiteorg jlan2 kat mp lak..gi thai kuang(btul tak aku eja??).. then, jlan2 agi sampai aiskrim aku tumpah....malu seh.....memang aku malu giler doe..kene seluar lak tu..adoiai...dasar budak comot...pastu nak cari toilet round2 tak jumpe...haha...aley2 cancel niat nak bersihkan seluar...huu..then..gi makn kat KFC..dah la tak nak makan, tak duduk sekali...tau2 tinggalkan aku je kat KFC tu dgn ina...aku pun...pe agi merajuk do...dy kol tak angkt(pulak aku nak angkt mse tu aku tgh smbahyang)..pastu tak sampai ati angkat jugak la...dy suruh aku gi kt tmpat game..aku pun gi la...tgk2..dy belikn aku air TINGE...aku pun baru teringat aku ada belikan lolipop untuk dy..so, aku bagi la..heeee..pas rehat2 jap kiteorg sambung jalan n terus balik.....dy je bukan aku..aku sambung shoping...ahahahaha...

aku tak usik agi air tu...sayang nak minum...hehe

well...walaupun korang akan cakap "ceh..first date aku lagi romantik la..kecoh je ko minah.." eh? ada aku kisah...kecoh2 pun blog aku kan ni...jgn lupe tu...first date aku walaupun macam huru hara je aku tetap HAPPY...bahgia seh..ko ada?? ahaha...
walaupun pakwe aku cakap aku pendek, macam budak2 la pe la...tapi..aku tetap rasa bahagia..sangat..sangat bahagia....thanks for give me such a sweet memory dear.....


senyum manjang je aku..bahagia seh...semuga kekal....



p/s: maaf entry kali ni terlebih jiwang...ahahahaha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...