Wednesday, March 23, 2011

tak idea nak bagi tajuk ape..hahaha

assalamualaikum semua..hari ni result kuar..ok2..tak yah cakap aku tau korang nak cakap pe, korang nak cakap lagi2 citer pasal result kan and korang dah bosan nak bace kan? tapi ada aku kisah?? aku tetap nak citer gak..wekk..


masa nak amek result,pening, mual2, sakit perut....macam2 hal...aish..

perh..terasa tersekat nafas aku..ala2 mcm org gantung diri tu..ceh cakap macam pernah gantung diri je..poyo sungguh..wani..biasa la sengal je lebih..uhuu..aku and my pren cadang nak g kul 11 sebab kiteorang ingat time tu dah umum la..sekali tu aley2..aiseh..belum umum daa...pukul 12 lebih baru kuar...aku, ina and iza dpt 5A..ok la tu kan3???...(bek korang cakap ok kalau tak...nahas korang!!)

mak abah aku happy jerk..semua cakap taniah kat aku..tapi ok la aku bersyukur walaupun result aku tak gempak macam korang kan..huhu(sambil tunduk ke bawah dan menarik hujung baju aku..)hahaha..


bagi aku ini lah hasil usaha aku belajar selama ni+tido dalam kelas..ahahaha..setimpal la dengan usaha budak pemalas lagi kuat tido macam aku ni kan...hahahaha rezeki tu terima saja..

hmm..tapi kenapa aku tak rasa lega ye? tak sedap ati dan bimbang..takut lepas ni 'kami' renggang, bawa haluan masing2..i'm not ready to let him go and i don't want to get ready for that..sekali dah cukup...well, my dear pepepun keputusan u or perancangan u pas ni, i sokong je..(as long u tak mintak putus..or else u mintak jugak u akan menyesal sebab jumpe i...ahahahahahahaha)

haha..mesti korang mcam2 euw2 bce perengan terakhir tu kan..tetibe aku terasa sgt gedik..haha

p/s:tabiat aku tido dalam kelas telah bermula masa aku tadika lagi..haha


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...