Saturday, March 19, 2011

karat

yo yo..apa naik..ahahahaha..pelik je bunyi nye... heh...kali ni hambo nak cito pasal karaq...(buruk sungguh bunyi er..supe org sie msuk isle..hahaha) aku bukan la nak citer pasal besi yang karat disebabkan kehadiran molecule H2O dan O2...(owh..TIDAK..kimia..spm..tension..) aku nak citer pasal otak aku yang makin berkarat dan penuh sarang labah2 ni..dah macam rumah hantu dah aku rase..huh...

karat n berasap macam otak aku je..huu..

haa...ni la pasal duk umah je tak da wat pepe keje berpekdah selama berbulan2 lamenye sehingga otak aku dah berkarat..bayangkan la sometime nak eja perkataan pun (B.M. tu) aku buley lupa..teruk betul..dah la pulak tu secara tetibe kakak 'cayang' aku suruh aku wat papperwork dy...aduss...otak aku dah le tengah karat kene pulak wat karangan panjang2 sampai 25 page...waaaa...aku tengah tak da idea nak taram pe kat papper work dy tu..disebabkan aku adik yg baik maka aku buatkan la jugak(dapat upah benarnye..hee)
untuk refresh otak aku balik ni maka aku pun bukak la balik buku karangan cikgu rahim..untuk bukak buku tu aku terpaksa angkat kotak yang berat nak mampus..kalau aku menandung time tu mau gugur anak aku tu..haha..tapi setelah aku bace buku tu baru aku tau otak aku punye karat lebih teruk dari yang aku sangka .. so, aku pun tetibe hilang idea nak tulis pe agi ni..ahahahahahahahhaha

ni bukan otak aku k..ni otak2 namanye..hee



mood: mumet(bhasa jawa)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...